Kargo ve Teslimat

 

1.Siparişimi verdim, ürünlerin tedarik süresi ne kadardır? Ne zaman elime ulaşır?

Siparişlerinizin hemen hepsini 48 saat içerisinde hazırlayıp ilk mesai gününde kargoya teslimatınız gerçekleştirmekteyiz. Siparişinizin size teslimatı ise kargo firmasının insiyatifinde olup uzak ilçe, köy ve kasabalar haricinde Türkiye'nin her yerine 1-3 gün arasında teslimat yapmaktadır.

 

2. Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Siparişiniz kargoya verildikten sonra tarafınıza mail ve sms olarak kargo takip bağlantısı iletilmektedir. Size iletilen linke tıkladığınızda açılan kargo takip sayfasından kargonuzu takip edebilirsiniz.


3. Pazar günü teslimat yapıyor musunuz?
Ürünlerimizin gönderimlerini standart kargo firmaları ile sağlamaktayız. Bu sebeple maalesef Pazar günü teslimat seçeneğimiz bulunmamaktadır.Hafta içi 09:00-18:00 arası Cumartesi günü ise 09:00 – 13:00 arasında kargo firmaları teslimat yapabilmektedir.

 

4. Hediye giden paketlerde faturası gönderiliyor mu?
Ürünlerimizin yanında irsaliye ya da fatura gönderimi yapılmamaktadır. Faturalarımız efatura olarak mail adresinize gönderilmektedir.

 

5. Ürünümün hasarlı veya kırık gelmesi durumunda ne yapmalıyım ?
Hediyenizi teslim alırken lütfen kargo görevlisinin yanında paketi açın ve ürün üzerindeki kırık ya da gönderi sırasında oluşmuş bir kusur var ise bunu kargo görevlisine bildirerek tutanak tutturun. Bu durumda sizden başka hiçbir şey talep edilmeden aynı ürün tarafınıza ikinci kez gönderilecektir.

 

 

Ödeme

 

 1.Siparişimin ödemesini nasıl yapabilirim?

Yapacağınız alışverişlerde ödeme yöntemi olarak online kredi kartı ya da banka kartı üzerinden işlem yapabilirsiniz. Ek olarak Havale-EFT yöntemiyle de işlem yapabilirsiniz. Ödeme seçeneği bölümünden ilgili alanı seçerek banka hesap bilgilerimize ulaşabilirsiniz.

 

 2. Kredi Kartı
Kredi kartı bilgileriniz SSL sertifikalı Sanal Pos Sistemi ile birlikte güvenilir bir şekilde doğrudan banka veritabanına girilmektedir, bankadan başka kimse tarafından görülemez.

 

 3. İptal/İade yaparsam geri ödemesi ne zaman yapılacak?
İptal/iade işlemlerinde siparişinizin iade aşamasına alınmasından sonra tahmini 3-10 iş günü içinde ücretiniz hesabınıza yansımaktadır.

 

4. Alışverişimi taksitle ödememiştim, iade nasıl yapılır?
Taksit ile yapılan ödemelerin iade islemi de yine taksitli olarak yapılmaktadır. Ekstre kesim dönemlerinizde hesabınıza ücret yansıması banka tarafından sağlanmaktadır.

 

5. Kredi kartı bilgilerim kaydediliyor mu ?
İnternet sitemiz üzerinden yapacağınız kredi kartı ödemelerinizde kart bilgileriniz sistemimizde kaydedilmemektedir.

 

 

Sipariş

 

 1.Satın almadan önce görmek istiyorum, görerek satın alabileceğimi bir mağazanız / şubeniz var mı?
Ürünlerimiz online olarak sergilenmektedir. Satın alma işlemi sadece sitemiz üzerinden yapılabilmektedir. Dilerseniz sipariş verdiğiniz ürünü ofisimizden teslim alabilirsiniz.

 

 2. Hediye paketi seçeneği göremedim, siparişimdeki ürünler nasıl ambalajlanacak?
İnternet sitemiz üzerinden satın aldığınız tüm ürünler şık bir hediye paketi içinde ve sağlam bir şekilde paketlenerek gönderilmektedir. Paketleme için ekstra bir seçenek işaretlemenize gerek olmamaktadır.

 

 3. Kişiye özel ürünlerde istediğim tasarımı yaptırabilir miyim?
Kişiye özel olarak hazırlanan ürünlerde yazı, fotoğraf gibi özelleştirme alanları sizin talebinize göre düzenlenmektedir.

 

 4. Hediye giden paketlerde faturası gönderiliyor mu?
Ürünlerimizin yanında irsaliye ya da fatura gönderimi yapılmamaktadır. Faturalarımız efatura olarak mail adresinize gönderilmektedir.

 

 5. Kişiye özel ürünlerde beğenmediğim takdirde iade edebilir miyim ? / Nasıl iade edebilirim?
Kişiye özel olarak hazırlanmış ürünlerimizde, tarafımızdan yapılan bir hata ya da kargodan kaynaklı bir hasar var ise değişim ya da iade işlemi yapılabilmektedir. Onun dışında iade ya da değişim imkanı bulunmamaktadır.


 6. Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Sipariş iptal işlemi için Müşteri Destek hattımıza ulaşmanızı rica ederiz. Üretime alınmamış siparişlerin iptali ile ilgili arkadaşlarımız yardımcı olabileceklerdir.

 

 

 Ürün

 

 1.Fotoğraflı ürünlerde fotoğraflar nasıl düzenlenmektedir?

Siparişinizde ilettiğiniz fotoğraflar profesyonel grafikerlerimiz tarafından incelenerek üretime en uygun formatta düzenlenmektedir. Satın aldığınız ürünümüzün tasarımına en uygun şekilde ayarlamalar yapılmaktadır. Eğer üretim için uygun olmayan bir fotoğraf iletilmişse, üretime uygun yeni bir fotoğraf talep edilmektedir.

 

 

 Üyelik

 

 1.Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
Tarayıcı ya da uygulama üzerinden sipariş verme aşamasında üyelik zorunlu bir alandır. Üye olmadan sipariş verebilmek için bize Whatsapp hattımızdan ulaşabilirsiniz.

 

 2. Neden üyelik bilgilerimi tamamlamamı istiyorsunuz?
Online alışveriş sürecinde sizin de sahip olduğunuz yasal haklarınızın tarafınıza iletilebilmesi için bir mail adresi üzerinden siparişinizi oluşturmanız gerekmektedir. Bu sizin yasal haklarınızı kayıt altına alan mesafeli sözleşmenize erişebilmenizi sağlayan bir yöntemdir.

 

3. Şifremi unuttum, ne yapabilirim?
Üye girişi panelinden bulunan “Şifremi Unuttum” butonuna tıklayarak şifre yenilemesi için işlem yapabilirsiniz.

 

4. Şifremi nasıl değiştirebilirim?
Üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden “Şifre Değişikliği” alanına tıklayarak yeni bir şifre tanımlayabilirsiniz.

 

5. Siparişlerim hesabıma kayıt ediliyor mu?
Üyelik girişi yaparak verdiğiniz tüm siparişleriniz üyeliğinize kaydedilmektedir.

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR